Cycle Forums: Motorcycle and Sportbikes Forum banner

1 - 17 of 17 Posts

·
Lazy-Dog-Design.com
Joined
·
5,714 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Love this shirt! LOL....(this should start something!)


Found it on Rider 4 Life which is run by some guys that John and I met at Psychofest.
 

·
Registered
Joined
·
2,451 Posts
I got $5 that says you won't wear that at bike week!!!:redflip :redflip
 

·
Lazy-Dog-Design.com
Joined
·
5,714 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Keep your $5...now for $50....hmmmm, yeah that might pay some of the medical bills!
 

·
Lazy-Dog-Design.com
Joined
·
5,714 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Wrong, but funny!:crackup :clap
 

·
Registered
Joined
·
3,723 Posts
hey, it doesn't leak any more asshat (yeah, i said it....)





then again, it doesn't exactly have a motor in it at the moment.....
 

·
Registered
Joined
·
2,577 Posts
:clap :clap what about the floor in the back at SCC, or the back of my truck, or pungo ferry bridge area??????:redflip :redflip
 

·
Lazy-Dog-Design.com
Joined
·
5,714 Posts
Discussion Starter · #13 ·
nah...we know better!:nanana
 

·
Registered
Joined
·
3,723 Posts
yeah, yer right.......

good news wedge.....i'll be back soon....so you won't be the one getting picked on all the time anymore !!
 

·
Lazy-Dog-Design.com
Joined
·
5,714 Posts
Discussion Starter · #15 ·
skr00zloose said:
yeah, yer right.......

good news wedge.....i'll be back soon....so you won't be the one getting picked on all the time anymore !!
\

whaddayamean???? we never stopped with you anyway!
 

·
Registered
Joined
·
3,723 Posts
true...... but from what i've seen on here, wedge seems to be getting his share, and some of mine.......and thats just what gets put up in the forums.......i haven't even seen what goes on offline.....but i'm sure ther's plenty of trash talkin
 

·
Registered
Joined
·
2,577 Posts
sweet, another east coast fighter, even though I'm only kinda riding a fighter now. I bought my old Silver SV back. Minus the full exhaust :doublefinger
 
1 - 17 of 17 Posts
Top