Cycle Forums: Motorcycle and Sportbikes Forum banner

1 - 20 of 26 Posts

·
Registered
Joined
·
4,580 Posts
Discussion Starter #1
I thought i would use my first post as a thank you to Rez.A lot of hard work obviusly went into this and it's much appreciated....good luck bro and thanks for letting me come play on YOUR site.:toothy
 

·
Registered
Joined
·
1,360 Posts
Yes, yes he does.......thanks rez:D
 

·
Registered
Joined
·
11,198 Posts
Re: Re: Rez rocks!!!

Rezin said:
OUR site...................... :thumb


well that makes me wanna thankyou even more...
You've put a lot of work, over a short period of time into something for ALL OF US...
Your a cool guy man...
You get the X-wing award...
:xwing


:p
 

·
Registered
Joined
·
454 Posts
Yeah Rez I have said it before but this place is awesome. Big thanks to you for all the work and a big thanks to TrickTape.
 

·
Wrecker of Threads
Joined
·
311 Posts
Thank you Rez for the Site, but the first time you say "WHO'S HOUSE IS THIS BIZOTCH" we might have to ban you
:twofinger :twofinger :twofinger
 

·
Forum Leader,
Joined
·
6,102 Posts
Thanks to Rez and all the other Admins. You guys have put in alot of work on this site......VERY NICE!!:thumb
 

·
Registered
Joined
·
12,619 Posts
Vizladog you kissup:redflip

Yeah Rob, thanks. Now all you have to do is get the www.cycleforums.com link to work and we'll have more incoming squids. A specific Shadownynja comes to mind:rolleyes:
 

·
I used to be drunk and Tan damn NY
Joined
·
7,107 Posts
yup yup

THANK YOU REZIN bawk bawk
 

·
Mama's Little Joey
Joined
·
14,769 Posts
Holy shit there are some bored people tonight, RIGHT YAMERHAW!!!

Rez, people were kissing ass as long ago as last year, DON'T LET IT GO TO YOUR HEAD.


Great site, though. I appreciate it.
 

·
Registered
Joined
·
24,660 Posts
Jester27 said:
Holy shit there are some bored people tonight, RIGHT YAMERHAW!!!

Rez, people were kissing ass as long ago as last year, DON'T LET IT GO TO YOUR HEAD.


Great site, though. I appreciate it.

yep bored here too!!:D
 

·
Forum Leader,
Joined
·
6,102 Posts
Talk about diggin one up from the grave! Original post is a year old!! :laughing
 
1 - 20 of 26 Posts
Top